E-urheilu on noussut viimeisen vuoden aikana Suomessa erittäin ajankohtaiseksi aiheeksi sponsoroinnin parissa. Me Sponsor Insightilla olemme tutkineet E-urheilua lajina sekä siitä kiinnostunutta kohderyhmää jo useamman vuoden ajan.
Sponsorointiin erikoistuneena tutkimusyrityksenä tiedämme, että kohderyhmätuntemus sekä oikeat mittarit ovat ratkaisevia tekijöitä sponsorointiyhteistyön onnistumisessa. Tutkimustuloksiemme avulla pystymme kertomaan e-urheilusta lajina, sen kiinnostavuudesta sekä tarkemmin kohderyhmästä, joka lajin kautta on saavutettavissa. Alla lisätietoa millaista dataa meidän kautta on saatavilla:
Kiinnostus e-urheiluun Suomessa:
Lajin imago
E-urheilusta kiinnostunut kohderyhmä
Sponsorointiin erikoistuneena tutkimusyrityksenä tiedämme, että kohderyhmätuntemus sekä oikeat mittarit ovat ratkaisevia tekijöitä sponsorointiyhteistyön onnistumisessa. Tutkimustuloksiemme avulla pystymme kertomaan e-urheilusta lajina, sen kiinnostavuudesta sekä tarkemmin kohderyhmästä, joka lajin kautta on saavutettavissa. Alla lisätietoa millaista dataa meidän kautta on saatavilla:
Kiinnostus e-urheiluun Suomessa:
- E-urheilu (vrt. muihin lajeihin)
- Suosituimmat pelit
- Suosituimmat kotimaiset joukkueet
- Suurimmat kotimaiset turnaukset
Lajin imago
- Imagoprofiili (verrattuna muihin urheilulajeihin)
E-urheilusta kiinnostunut kohderyhmä
- Demografiat
- Rahankäyttö
- Mediankäyttö
- Kiinnostuksen kohteet, tottumukset, harrastukset
- Arvomaailma